دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مهر 1397 - 15:36
از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر؛

شاخص‌های ارزیابی استادان برای ادامه همکاری در دانشگاه آزاد صفاشهر تشریح شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر حضور فعال و مداوم همکاران تمام‌وقت و حق‌التدریس در فعالیت‌های فرهنگی، حضور در فعالیت‌های پژوهشی و اقتصاد دانش‌بنیان به‌واسطه ارائه طرح‌های برون‌دانشگاهی را از شاخص‌های مهم ارزیابی استادان برای ادامه همکاری برشمرد.
کد خبر : 319208
IMG_0007.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از صفاشهر، عباس قلتاش در جمع کارکنان و استادان واحد صفاشهر، با بازخوانی سیاست‌های کلان آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی خواستار حضور موثرتر استادان و مدرسان در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی شد.


رئیس واحد صفاشهر خاطرنشان کرد: تربیت انقلابی و فرهنگی و متعهد بار آوردن دانشجویان و مخاطبان، مأموریت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.


وی با اشاره به صلاحیت‌های حرفه‌ای مورد نیاز برای موفق‌بودن در کسوت مدرسی و استادی دانشگاه، جایگاه مهم معلم و استاد در فرآیند توسعه و بالندگی دانشگاه را مورد تاکید قرار داد.


قلتاش مواردی را به‌عنوان شاخص‌های مهم ارزیابی استادان برای ادامه همکاری برشمرد و گفت: حضور فعال و مداوم همکاران تمام‌وقت و حق‌التدریس در فعالیت‌های فرهنگی، حضور در فعالیت‌های پژوهشی و اقتصاد دانش‌بنیان به‌واسطه ارائه طرح‌های برون دانشگاهی ازجمله این موارد است.


وی تصریح کرد: این موضوعات در راستای حل مسائل جامعه است و مشارکت در برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی و آموزش‌های کوتاه‌مدت کاربردی و رعایت شئونات شغلی بنا بر الگوی انقلابی، ارزشی و فرهنگی نیز بسیار مهم است.


انتهای پیام/4062


انتهای پیام/

برچسب ها: ana Ananews آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته